O scurtă pauză

Posted on Updated on

        

                  O fotografie cu Sherry de anul trecu, căci în ultima vreme am fost atât de ocupate, încât nu am apucat să facem altele.

                 Da, mai trăim, suntem bine, sănătoase (ştiu, e lucru mare). Şi foarte voioase! Deoarece, până acum, lucrurile au mers după cum le-am condus noi. Chiar dacă, la un moment dat, şi laptopul şi unul dintre desktopuri (cel de acasă, desigur) au refuzat să mai funcţioneze. Concomitent! Le-am împăcat pe amândouă, până la urmă, cu instalări noi de sisteme de operare şi chiar am reuşit să salvăm şi ce era mai important de pe ele, înainte să le dăm Format c:

Şi nici nu era mare lucru de salvat. Doar draftul Romanului TAXIDERMIE.

Da, l-am finalizat!

186 de file A4, caractere de 12, times new roman, la un rând, 15 capitole cu 73 de subcapitole, toate pline de aventuri, suspans, intrigă captivantă, eroi memorabili, scene dure, triste sau vesele, descrise într-un stil care va mulţumi până şi pe cel mai pretenţios dintre cititori…

Toate astea într-o lume nou – nouţă, atât de gotică pe cât o sugerează titlul, plină de mister şi inefabil, care va captiva imaginaţia oricui va păşi pe tărâmurile ei. Promit să postez, cât de curând primul capitol aici (într-o formulă specială), ca să vedeţi că nu am exagerat deloc.

                Nu-mi iau niciun angajament cu privire la data când veţi face cunoştinţă cu Vasari, Jear Verron, Sufy Moiyra, Tristan Proteic, Mizurro şi ceilalţi deoarece, între timp, mă voi concentra să găsesc editorul potrivit să-i aducă în scenă. 🙂 Din câte am înţeles, asta ar fi partea cea mai neplăcută din viaţa profesională a unui autor, dar sper că noi vom trece peste ea fără să întâmpinăm obstacole prea mari. Şi dacă tot ne apucăm de asta, o să începem să ne uităm şi după un publisher pentru X, Y şi alte câteva necunoscute.

                 Asta înseamnă că, iarăşi, nu o să mai dăm pe aici o vreme, dar nu vă faceţi griji, sunt convinsă că vom reveni cu veşti bune şi foarte bune în curând. În perioada asta vreau să termin proiectele pe care le-am început deja – Apocalipsele mele şi Profilul Consumatorului de Weblog, şi, desigur, celelalte două părţi din seria începută cu Taxidermie. Mai  sunt câteva proiecte pe care doar le-am schiţat, însă voi vorbi despre ele la timpul potrivit.

               Aaa, şi să nu credeţi că în timpul în care nu ne-am mai văzut, nu am făcut nimic altceva decât să scriu. Nu, am şi citit. O grămadă. Şi chiar am făcut nişte critici la volumele parcurse. Cea referitoare la Odiseea Spaţială 2001 a lui (Sir, respect!) Arthur C. Clarke a fost publicată aici http://www.nemirabooks.ro.

                     Şi am să fac tot posibilul să citesc şi mai mult în viitor. Până începe Târgul de Carte, am găsit pe blogul editurii Curtea Veche două concursuri foarte interesante, la care, dacă timpul mi-o va permite, o să particip: 2 rafturi de cărţi la alegere (25 de volume per concurs) în schimbul a două eseuri, unul despre literatură şi unul despre fericire. Singura limitare este de spaţiu, fiecare eseu trebuind să nu conţină mai mult de 3 paragrafe.

check it out, here: http://curteaveche.wordpress.com/2010/05/18/mai-aveti-doua-saptamani/

Leave a comment