timpul lucrurilor

Posted on

 

Stiu ca e bine sa faci lucrurile la timpul lor, dar cum sa stii, mereu, cand vine timpul asta. Si uite asa trec, de prea multe ori, peste lucruri, intamplari sau oameni, fara sa bag de seama ca atunci si doar atunci e momentul lor.

Uitand asta, nu m-am dus la un concert, in urma cu cativa ani: “cu siguranta ma duc data viitoare cand vine in Romania”,” am un program incarcat”, “imi voi face mai mult timp in viitor”… in illo tempore…  Ma gandeam doar la timpul meu, de parca lucrurile exterioare mie nu ar avea un timp numai a lor, pe care trebuie sa il  impletesc, cumva, peste al meu, pentru a nu-l pierde.

Cantareata de pe afisul concertului despre care vorbeam,  Lhasa de Sela, nu mai are timp, incepand cu 1 ianuarie 2010. Avea, in schimb, doar 37 de ani, si niste cantece absolut minunate.

In amintirea ei, o melodie despre bucuria lucrurilor facute in timp. Nu , nu e cantata de Lhasa, ci de Mercedes Sosa (si ea in afara timpului, din octombrie, anul trecut) si Joan Baez.

 

Si tot la Timpul Potrivit, sunt sigura, veti citi “Modul din Timp supra Meduza” pe care am scris-o, am impresia uneori, intr-un alt timp.

Leave a Reply

