apocalipsele mele

Posted on Updated on

        Ultimele zile m-au convins ca ne-am cam grabit cu iesitul din hibernare. 

       Culmea, nu zapada, ci strazile inundate de saptamana trecuta (nu, nu am fotografiat nimic, ocupata fiind sa-mi tin echilibrul printre damburile de gheata acoperite de apa si sa o pastrez pe Sherry uscata). Apa multa, lichida, solida, curata, murdara, mai multe rece decat calda, ca intr-una din povestile in care imaginez sfarsituri pentru cei care locuiesc pe Pamant. Povesti pe care le voi include intr-un volum – Apocalipsele mele. Habar n-am cand o sa-l termin, mai ales ca pana acum n-am terminat decat trei povestiri. Pe care le-am trimis unui editor, ce lucreaza la o antologie cu tematica apocaliptica. Acesta a si fost motivul pentru care m-am apucat sa scriu despre un subiect care nu m-a interesat niciodata si nici nu-mi prea place. 

      Totusi, pentru a ma transpune, cat de cat,  intr-o dispozitie care sa-mi permita sa-mi imaginez the end-of-days, am vizionat filmele “2012”, “book of elli” si “the road”. Din primul mi-au placut scenele in care diverse cladiri se prabusesc si mai ales cea in care zboara un metrou. Din al doilea, momentele in care eroul principal, Elli, omoara oameni (nu doar cu pistolul) in stanga si-n dreapta, iar din filmul ” The road” nu mi-a placut nimic.  N-am rezistat sa vad decat jumatate. Poate-mi fac curaj sa citesc cartea dupa care a fost adaptat.

        Pana atunci, prefer apocalipsele mele celorlalte.

       Si evident, astept (de vreo 3 saptamani) raspunsul editorului. Angrenat, din cate am citi pe blogurile pasiontilor de sf, in dispute aprige, care ma fac sa cred ca, in cele doua domenii in care am activat pana in prezent – militar si comert -, am avut de-a face numai cu domni si doamne. Nu ca acolo nu ar fi existat nemultumiti, invidiosi si oameni rau intentionati, doar ca rufele se spala mai mult in familie si mai putin (spre deloc) in public.

Nu cred ca orgoliile in mediul literar-artistic sunt mai mari, ci doar audienta. Iar noile mijloace de comunicare…nu ajuta deloc uneori.

       De ce am pomenit de asta? Pentru ca, in prezent, lucrez la un proiect intitulat “Profilul Consumatorului de Weblog”,  un serial SF cu 12 episoade, mai mult scurte decat lungi, in care tratez, de o maniera umoristico-distractiva, peripetiile unui extraterestru care navigheaza prin apele tulburi ale blogurilor pamantenilor.

       Vedem ce-o iesi  cand se mai opreste ninsoarea.

Leave a Reply

