Fiction Submission

Posted on Updated on

Cum zilele astea se împlinesc nişte ani de când am dat primul “Interviu de angajare” la scris, m-am gândit să rememorez momentul, în limba engleză, de data asta. Este aceeaşi povestire cu care am debutat in “Nautilus”, adaptată (nu tradusă) pentru a delecta cititorii cunoscători (sau iubitori) ai limbii lui William Shakespeare.

Cu alte cuvinte, la exact doi ani de la debutul meu în limba română (ştiu, prima mea povestire a fost publicată în numărul din luna mai 2009 al revistei menţionate, dar eu am trimis-o editorului fix acum doi ani), mi se publică şi prima povestire în limba engleză.🙂 Tot în “Nautilus”.

Nice coincidence, right? Poate de data asta e cu mai mult noroc.🙂

Speranţa este încă în Cutia Pandorei, iar eu sunt o persoană ireal de optimistă, aşa că vă invit să lecturaţi ” Interview. For a Job” aici http://revistanautilus.ro/povestiri/interview-for-a-job/ – şi să mă anunţaţi dacă descoperiţi vreo eroare în text. Gramaticală, de exprimare, orice, că doar e prima mea povestire în limba engleză🙂.

Iar dacă v-a plăcut, veţi avea ocazia să mai citiţi (de data asta povestiri pe care le-am scris şi gândit! direct în english my love)🙂 în numerele viitoare din “Nautilus”.

So, enjoy reading!

Leave a Reply

