Vorbe, vorbe şi Feriţi-vă de măgăruş

Posted on

În afara bucuriei de a mă afla printre cărţi, multe cărţi, dragele de ele, care de care mai interesante, ca şi profesioniştii din lumea editorială cu care am avut încântarea să fac cunoştinţă, recentul târg de carte mi-a adus şi una din cele mai bune veşti pe care le-am primit în ultima perioadă.

Sir Ghidoveanu, aka Moshul S.F., creatorul şi proprietarul rubricii “Cele 1001 scorneli ale Moshului S.F.”, mi-a confirmat (ştire on-the-record, da?) că “Marţafoi la vânătoare”, povestirea mea pe care aţi citit-o pe blogul http://moshulsf.wordpress.com cu ceva timp în urmă, va fi inclusă într-un audiobook, alături de celelalte proze publicate la rubrica respectivă. Naratorii sunt actori ai Teatrului Naţional Bucureşti – iar dacă mai citiţi o dată titlul, veţi înţelege şi cine a dat glas lui Jaai Be, Curvois Două-Clase, J. Daniel sau Daft Virilio.🙂

 imagine marcă înregistrată a Moshului S.F. (http://moshulsf.wordpress.com

Bucuria e cu atât mai mare, cu cât Eugen Cristea este unul dintre actorii mei preferaţi, ca să nu mai spun că autorii celorlalte proze, numai una şi una, sunt toţi Scriitori, adică povestitori publicaţi, premiaţi şi cunoscuţi oricărui iubitor de sf românesc: Liviu Radu, Ana – Veronica Mircea sau Oliviu Craznic (premiat, recent – la Bookfest – de staff-ul revistei “Galieo” pentru romanul său de debut, gothic şi incitant, intitulat “..Şi la sfârşit a mai rămas coşmarul”, – Felicitări Oliviu, şi la cât mai multe romane scrise şi publicate! ), ca să amintesc numai câteva nume.

Bucurie mare, deci, şi să ne auzim cu bine! Că nu degeaba magazinul nostru vinde vorbe, vorbe bune. Gânduri bune, tuturor. Mai ales că mâine (1 Iunie) ne sărbătorim. Copii mici şi copii mari, toţi iubitori de poveşti.

La mulţi ani şi multe poveşti frumoase!🙂

3 thoughts on “Vorbe, vorbe şi Feriţi-vă de măgăruş

    Oliviu Craznic said:
    31/05/2011 at 9:06 pm

    Felicitari si tie, Narcisa, cu multumiri pt vorbele frumoase si cu mentiunea ca va fi o mare bucurie sa fiu alaturi de tine in antologia lui Sir Ghidoveanu (ca sa nu spun mai mult deocamdata, stii la ce ma refer:).

    moshulsf said:
    24/06/2011 at 4:30 am

    Măi copii, dacă tot vă stimaţi atât, ia puneţi voi de-o colaborare, că după cum s-a văzut în cazul STEAMPUNK se poate şi de pe continente diferite, darămite din aceeaşi ţară!🙂 Naş o să vă fiu eu, că tot am vârsta potrivită!🙂

    Narcisa Stoica responded:
    24/06/2011 at 8:37 am

    🙂🙂🙂 și omuleții ăștia galbeni tot nu zâmbesc mai larg ca mine citind comentariul de mai sus. La urma urmei, cine nu și-ar dori un asemenea Naș?🙂

Leave a Reply

