ultima deasupra liniei – admisă, cum s-ar zice

Posted on Updated on

La fiecare examen dat (și-au fost câteva – multe ar zice unii :) ) m-am întrebat cum s-o simți ultimul admis. Mi-am imaginat că trebuie să fie cel/cea mai fericit/ă dintre toți, cel/cea mai încântat/ă, cel/cea care dă cel mai mult de băut.

Acum câteva zile am avut ocazia să experimentez senzația și pot să vă asigur că seamănă foarte mult cu ceea ce simți când te afli în poll-position; muuult mai intensă decât cele pentru pozițiile intermediare  – na, că n-am luat notele cele mai mari chiar la toate examenele 🙂 .

Și chiar sunt încântată și fericită. Doar de băut n-am apucat să dau, încă, dar abia aștept s-o fac.

Motivul?

         Îl veți descoperi deschizând catalogul 2005-2011 Millennium  Books (prezent și site-ul revistei electronice a editurii din Satu Mare – Galileo – aici http://revista-galileo.ro/), unde, pe ultima pagină, la Apariții Viitoare, în seria Ficțiuni (coordonată de Michael Hăulică), pe ultimul rând, este semnalat și romanul meu – Taxidermie.

Știu, din experiența mea limitată cu lumea editorială, că se pot întâmpla multe lucruri până când  un manuscris ajunge pe piață, că editurile nu reușesc întotdeauna să publice chiar tot ce și-au propus, inclusiv din motive care nu le pot fi imputate (ca să nu mai spun că până la romanul meu sunt o mulțime de super cărți, scrise de super autori, pe care Millennium Books și-a propus să le publice – le doresc din suflet super-cititori și, foarte important, super-vânzări),  dar asta nu mă împiedică să mă bucur c-am luat examenul de admitere.  În rândul unei lumi care-mi place, în compania, unor persoane pe care le plac, într-un catalog editorial onorant pentru toți cei incluși în el.

Vă invit, așadar, cititori iubitori de SF și nu numai, să răsfoiți catalogul 2005-2011 al Millennium Books. Veți avea numai de căștigat, mai ales că, de vreo săptămână și ceva, Horia Ursu – managerul executiv al editurii – a scos la bătaie niște oferte (sub egida Pachețele de Vacanță) aproape imposibil de refuzat : printre care Pachețelul  orice titlu din oferta editorială la un preț redus cu 40%.

De asemenea, dacă doriți să aflați despre ce-i vorba în romanul meu, veți găsi în partea dreaptă a acestei paginii linkuri către rezumatul romanului -vezi linkul Taxidermie din secțiunea Povestirile Mele) și primul capitol (prolog + 5 subcapitole).

În rest, eu și Sherry vă urăm lecturi și vacanțe cât mai plăcute, asemeni celor de care avem parte și noi.

Spre exempplificare, fotografiile de mai jos:

Cine-o descoperă pe fata lui Sherry -Tina – în fotografia asta, are un autograf cadou de la mine🙂

8 thoughts on “ultima deasupra liniei – admisă, cum s-ar zice

    Oliviu Craznic said:
    09/07/2011 at 1:41 am

    Felicitari Narcisa, e o veste minunata nu numai pt tine – eu unul astept cu sufletul la gura romanul tau, si pe exemplarul pe care il voi cumpara astept si autograful, sa fie clar:)! Off-topic dar relativ la ce am mai vorbit noi,
    tocmai pun la punct ultimele detalii ale invitatiei la dans:) – in a few days will go right to you I hope!:)And you will see there we’re in very good company:)

      Narcisa Stoica responded:
      09/07/2011 at 10:23 am

      can’t wait, really🙂
      Cat despre autograf, va fi bucuria mea sa-ti ofer unul. Desigur, ma astept la reciprocitate. Ca tot nu ne-am intalnit la ultimul book-fest🙂 .

    Oliviu Craznic said:
    09/07/2011 at 11:01 am

    Las’ ca rezolvam noi si cu autografele, si cu inca cateva chestii tari cat de curand:)

    Vero said:
    04/08/2011 at 10:25 pm

    Felicitări! Să fie într-un ceas bun şi s-apară cât mai curând, urmat de multe altele!

      Narcisa Stoica responded:
      05/08/2011 at 6:39 am

      Mulțumesc doamnă. La fel vă urez și dumneavoastră. Sper că nu ați abandonat Corespondentul de război🙂

    moshulsf said:
    13/10/2011 at 10:12 pm

    Bravo, domnişoară! Abia aştept să-ţi citesc romanul. După cum te ştiu, nu poate fi decât ceva de calitate. Felicitări, încă o dată!

    Narcisa Stoica responded:
    14/10/2011 at 9:34 am

    Vă mulțumesc pentru gândurile bune, mai ales că, în prezent, ”Taxidermie” chiar este pe ”bancul de lucru”🙂. L-a citit și Michael, îl recitesc și eu…Suntem pe calea cea bună, cum s-ar zice.

Leave a Reply

