walk this way

Posted on Updated on

Dacă vă uitați la bara de meniuri a blogului, veți observa că am adăugat o nouă secțiune, intitulată R.l. Autori romani. Cu și despre scriitori români și textele lor care mi-au plăcut. Poate vă întrebați de ce nu i-am încadrat așa. Pentru că eu cred că, în vremurile noastre, în ritmul în care trăim, în țara în care ne-am născut, în lumea asta mare, care nu prea știe că existăm și suntem la fel de capabili de excelență ca oricine altcineva, este nevoie de un efort colectiv pentru a promova literatura română.

Un cititor cîștigat de un autor român, indiferent că acel cititor citește în română sau o limbă străină, este un cititor câștigat pentru literatura română, deci pentru toți scriitorii români.

Un cititor care, poate, plăcut impresionat de textul unui autor român va alege tot un volum scris de un român când va mai intra într-o bibliotecă virtuală sau din realitate. Ca să nu mai spun despre puterea unei povești bine scrise de a transforma o persoană care nu prea citește în cititor pasionat.

Va fi, așadar, o rubrică despre scriitori romani și lucrurile bune pe care le fac ei.

3 thoughts on “walk this way

    Oliviu Craznic said:
    14/10/2011 at 2:14 am

    Felicitari, Narcisa, pt modul in care gandesti si pt aceasta initiativa. Este exact ce ne trebuie – si exact ce nu inteleg multi. Avem scriitori de valoare, dar nu ii popularizeaza nimeni (ma rog, aproape nimeni – Stefan Ghidoveanu este una dintre putinele exceptii notabile). Asa ca nu ramane alta solutie literaturii romane decat sa ii implice pe scriitori si pe cititori in actiunea de sprijinire a evolutiei ei, daca critica si principalele mijloace de informare in masa (de ex, televiziunea) stau deoparte. Prin intermediul blogurilor. Poate fi impulsul salvator. Succes!
    P.S. Mi-a placut f mult povestea Ralucai, si tocmai mi-am ridicat de la posta cartea lui Aurel Carasel:)

    Narcisa Stoica responded:
    14/10/2011 at 9:24 am

    🙂 a, și după toate lucrurile astea bune, mai ai și timp să scrii pe blogul tău despre povestirile și scriitorii lor români care-ți plac! Dă-mi voie să te felicit și eu !🙂

      Oliviu Craznic said:
      14/10/2011 at 4:24 pm

      🙂

Leave a Reply

