premiere reloaded

Posted on

Dacă week-end-ul trecut semnam primele mele autografe, pe prima povestire publicată pe hârtie și participam la prima dezbatere publică în calitate de invitată, azi răspund la primul meu interviu.

– on-line

– acordat lui Voicunike,  unul din cei 4 mușchetari care scriu pe blogul Fanului Science Fiction

– aici: http://fansf.wordpress.com/2012/03/24/bi-interviu-cu-narcisa-stoica-si-catalina-fometici/ 

E o formulă inedită – Voicunike l-a numit bi-interviu, fiindcă, în afară de mine, la întrebări răspunde și Cătălina Fometici, pe care am avut ocazia să o cunosc personal (nu doar să-i citesc povestirile în Gazeta SF și Suspans) cu prilejul participării la Final Frontier II

– n-am avut limită de semne la răspunsuri și am trimis și fotografii  : Eu cu Cherie, Cherie singură, un trandafir pe care l-am plantat acum doi ani (și-a înflorit atât de frumos vara trecută), precum și prima captură (foarte gustoasă) pe anul acesta

Mulțumesc frumos pentru interviu🙂

 

Leave a Reply

