featuring

Posted on Updated on

în 2010, artista americană Norah Jones (multi-platinum, multi-Grammy Award winning … multi, multi … ) lansa  ”…Featuring” (casa de discuri Blue Note Records), un album ce conține 18 piese realizate în colaborare cu diverși artiști, de la legendarul Ray Charles, la rockerii (pot să le spun așa?) ”Foo Fighters”, sau rapper-ul Outkast, starul Ryan Adams, sau una din vocile de aur ale muzicii country Willie Nelson. Și lista continuă… un album cu adevărat deosebit.

și clipul de promovare a albumului

preluăm ideea de ”featuring”,

`Noi Doi` (feat. Tataee) este primul extras pe single de pe albumul de debut al Adrianei Rusu, ”Sentimente” (2007,  AWA Records).

un featuring incendiar, cu un sound fresh, versuri haioase, videoclip pe măsură…

mă interesează atmosfera (și chihuahua😉, desigur)

Eve (Jihan Jeffers) este o cântăreață (și compozitoare) de rap – prima câștigătoare a premiului Grammy pentru Best Rap/Sung Collaboration, în 2002, pentru cântecul ”Let Me Blow ya Mind” cu Gwen Stefani.

reținem mesajul, da?

Primul hit internațional al lui Eve a fost „Who”s that Girl” (2001):

 aici am în vedere  atitudinea

Și ajung, în mai 2012, la…

featuring me, Narcisa Stoica, în:

            ”Dame de treflă” se derulează în același univers ca  ”Marțafoi la vânătoare”, de asta vă și recomand să citiți, dacă n-ați făcut-o încă, prima mea colaborare cu Moshul SF (aka Sir Ștefan Ghidoveanu), aici: http://moshulsf.wordpress.com/2011/03/21/exclusivitate-%E2%80%9Emoshul-sf%E2%80%9D-proza-de-narcisa-stoica/.

Am  început să scriu urmarea la ”marțafoi”  ușor îngrijorată că nu voi găsi personaje feminine pe măsura lor, însă, după prima pagină am început să zâmbesc și, pe măsură ce cuvintele se așezau pe ecranul laptopului, am început râd în hohote. A fost o experiență atât de distractivă încât aproape că mi-a părut rău când am ajuns la – Sfârșit

Sau n-am ajuns?

Povestea va continua, iar destinele marțafoilor se vor intersecta (și chiar împleti) cu cele ale damelor de treflă, nu vă îndoiți de asta, însă, până atunci, vă invit să faceți întâi cunoștință cu ele, pe blogul Moshului SF.

De Sir Ștefan Ghidoveanu,  mă leagă  o adâncă recunoștință pentru vorbele bune spuse atunci când aveam cea mai mare nevoie de ele pentru a continua să scriu (și a-mi face publice textele), pentru sfaturile despre ce înseamnă să fii scriitor, pentru susținerea publică a scrierilor mele și pentru oportunitatea și onoarea de a-mi include povestirile în rubrica ”Cele 1001 de Scorneli ale Moshului SF”,  ce reunește textele unora din cei mai importanți autori contemporani de SF.

Mulțumesc așadar, Sir Ghidoveanu, și pentru găzduirea povestirii ”Dame de treflă” pe blogul dvs., pentru ilustrarea ei, pentru redactare, pentru prezentarea atât de frumoasă pe care i-ați făcut-o.

Vă mulțumesc și vouă, cititorilor, pentru că citiți.🙂 E un obicei prea bun ca să renunțați la el, so hang on to it and click aici: http://moshulsf.wordpress.com/2012/05/09/exclusivitate-moshul-sf-proza-de-narcisa-stoica.

a, da, și La mulți ani, Europa!

Leave a Reply

