Apocalipsă la super-reclamă

Posted on

Mă uit la reclama asta și  mă-ntreb dacă scenaristul a citit povestirea ”Apocalipsă la super-ofertă”.

Spotul “The Date” (realizat de agenția Leo Burnett) promoveaza oferta Best Deal de la Orange, pentru modelul de telefon Samsung S5610.

Brand: SamsungClient: Samsung Electronics, 2012, România; Director de Creatie: Carmen Tiderle, Tudor Cuciuc

Copywriter: Valentin Lică

“Smartphone-urile, Facebook-ul, chat-urile, Mess-ul transforma in fiecare zi felul in care ne exprimam. De multe ori auzim LOL si BRB in loc de hahaha si vin imediat. Au ajuns elevii sa scrie la scoala, la lucrari si la teze cu abrevieri de net: vbim, n vdm, knd te-am vzt, d aqm inkolo, etc. Samsung S5610 nu e un Smartphone, e un telefon pentru vorbit. Poate ar fi cazul sa revenim la vorbitul normal si sa folosim telefonul pentru ce-a fost el inventat, pentru vorbit. E mai frumos, nu de-alta”, a declarat Valentin Lica (Copywriter, Leo Burnett).

Ei, ei, cum vi se pare?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s