Apocalipsă la super-reclamă continuă

Posted on

Campania  Orange “E timpul sa redescoperim vorbitul normal”,  continuă cu un nou spot – ”Camping” ( tot Leo Burnett Romania), în care personajele din ”The Date”  continuă să vorbească în abrevieri,  de data aceasta într-un decor de munte.

După cum veți observa, tinerii din spot folosesc cuvinte chiar mai scurte ca personajele mele din ”Apocalipsă la super-ofertă” ( în revista Galileo Science Fiction&Fantasy nr. 4 –  vezi coperta din dreapta acestei pagini – sau în ebook-ul ”Cu vorbele la mine” – stânga paginii), dar nu este cazul să ne îngrijorăm.

Mai e destul până la apocalipsă! Mai ales că cei de la Samsung au lansat pe pagina lor de Facebook (căutați Samsung Mobile Romania) un plug-in – ”corectpenet” – care, odată instalat, transformă automat abrevieri precum ”LOL”, ”OMG” sau ”obo”, ”sooper”, ”brb” în echivalentele corecte;  în limba română, desigur.🙂

da, plug-in-ul este gratuit.

Super-ofertă, ce mai!🙂

 

 

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s