joi, Piața Romană, mărțișor

Posted on

Săptămâna trecută, mai pe-nserat, mă trezesc în Piața Romană, București.

2014-02-20 17.08.43Scap (cu buzunarul) ușor din labirintul de tarabe cu martișoare

despre atmosfera din zonă la început de primăvară citiți ce spune Luni aici:

 http://suspans.ro/literatura/proza/7-seri

2014-02-20 17.08.11și mă trezesc în fata librariei:

2014-02-20 17.08.34

(se pare că aici se va desfășura și târgul de carte sf&f&h Final Frontier, 4-5 aprilie 2014)

Intru (pentru prima oară, recunosc), loc fain, atmosfera, liniste, cărți, multe cărti, la parter, la subsol, la etaj, tot sus și-o cafenea, nu multă lume, aplauze pentru cine a amenajat interiorul (și pentru cine îl întreține), iar cărti (mi-au rămas ochii, printre altele, la Gena Egoista – Richard Dawkins, Amazoanele. O poveste – Adriana Babetti și Ne vom întoarce în Muribecca – Sebastian. A. Corn, ), cd-uri, dvd-uri, jucării, semne de carte.

Scară de lemnin spirală. La etajul I, salonul

2014-02-20 17.06.10

raftul din dreapta-față

2014-02-20 17.00.38

la secțiunea Science Fiction (Fantasy este în dreapta), între un volum de Connie Willis și unul de Norman Spinrad, văd  un exemplar din Taxidermie.

2014-02-20 16.58.34

Prima oară când mi-am văzut romanul pe raftul unei librării. M-am simțit ca și cum aș fi primit un mărțișor,  cu o săptămână mai devreme; și încă ce mărțișor, din Piața Romană!

Hai, s-aveți o primăvară frumosaă, cu mărțișoare, soare și tot ce vă mai doriți voi!

2 thoughts on “joi, Piața Romană, mărțișor

    uglybadbear said:
    24/02/2014 at 1:50 am

    de unde se vede ca nu intri in librariile care trebuie🙂

Leave a Reply

