pentru lupii mei

Posted on

la inceput, era doar noi

Untitled

peste tot, impreuna

z

cu Redbull (posibil sa-l fi vazut la TV, apare des la emisiunile mondene, langa stapana lui), Cherie s-a cunoscut cand cumparam sampon.

el, gazda mandra si primitoare (din tot Bucurestiul, doar la ei gasesti Campagna del Colore), a dat sa intre-n vorba.

Cherie, numic.

un an i-a luat sa o curteze.

doua luni mai tarziu, insa, exact in noaptea de Sfantul Andrei …

r

fusese Sfantul meu preferat si inainte, dar de atunci …

a inceput veselia, joaca, fugitul in haita, tipatul.

iar cand i-am scos si afara, a fost prapad.

i

intre timp, au invatat sa latre, sa muste si sa vaneze, in special pisici.

nu se poate apropia nimeni de poarta sau de usa, depinde unde suntem, la curte sau la bloc, fara acceptul lor.

de-asta le si zic lupii mei: Cherie, Tina si Puck…

Tinuta, micuta si inimoasa cum e ea, ii tine pe toti la respect, pana si-n lift

a

Puck, desi pare mai fioros, e flower-power. Este si de-nteles, doar traieste la curte. Are un ghimpe, numai, pentru cateii mai inalti ca el. Desigur, si pentru pisici, exceptandu-l pe Coco, un prieten mai nou – va povestesc alta data…

4

o mosteneste pe Cherie care, atunci cand nu-si ocupa timpul cu educatia lor, gradinareste …

10734125_947547121938819_8728657971524686201_n

Sa nu aveti impresia ca fiecare zi ne-au fost ca o poza de Facebook, in care ploua cu lapte si miere si viscoleste cu petale de trandafir. Am trecut si ierni grele, si veri toropitoare…

Astazi petrecem.

La multi ani, lupii mei!

Leave a Reply

